Subject: Klaosemetsa 79601:001:2592 mahasõit
From: "Merilin Tullino" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Mar 2024 16:18:53 +0200

Tere!

Kas Klaosemetsa 79601:001:2592 kinnistule (Kükitaja küla, Tartu vald,
Tartu maakond) oleks võimalik taotleda tingimusi mahasõidu ehitamiseks
Pilka-Kõivu kõrvalmaanteelt (79403:006:0022)?

Parimate soovidega

Merilin Tullino
müügiassistent

 <http://www.apmets.ee/>
A&P Mets AS | Näituse 27, 50409 Tartu, Eesti |  <http://www.apmets.ee/>
www.apmets.ee
GSM +372 5147896  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Konfidentsiaalsusmärge: Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud
kasutamiseks kirja päises nimetatud isikule. Igasugune käesoleva kirja
mistahes viisil kasutamine või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole
märgitud selle adressaadiks, on keelatud. Kui te olete saanud käesoleva
kirja eksimuse tõttu, palun teavitage sellest koheselt kirja saatjat ning
kustutage saadud kiri koos kõikide lisadega.
AS A&P Mets arvestab Teie privaatsusega ja meie ettevõtte
privaatsupoliitikaga (andmekaitsetingimustega) on võimalik tutvuda ka
ettevõtte kodulehel
<https://apmets.ee/ettevottest/andmekaitsetingimused/>
https://apmets.ee/ettevottest/andmekaitsetingimused/